21 augustus 2006

a razor, a cobweb, a fucking suicide-machine.




Het is geen goeie dag. Echt niet. Ik zit met de bibber op het lijf en een wrang gevoel in mijn maag die ondertussen de allures van een roetsjbaan begint te krijgen. Ik dacht het beter zou gaan nu na een tijdje, maar dat doet het niet. Integendeel. Niet meer doen wat je vroeger deed, niet meer met diezelfde blik kijken. Wat levert het op? Niks dan twijfel, niks dan onbegrip, niks dan nijd. In een put die constant dieper wordt is een ladder niks waard. Stomme, naïeve idioot dat je bent.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste idioot (te relativeren, natuurlijk ;-)): gelukkige verjaardag! Hiep hiep!

En soms moet je gewoon genieten. Het leven is niet enkel melanchonlie, ook vrolijkheid. Kijk maar.

Make a wish.

michel zei

Bedankt, maar ik verjaar eigenlijk pas overmorgen. En als ik een wens mag doen, dan is het van die verjaardag zo onbewust mogelijk mee te maken, want ik kijk er enorm tegen op.