24 maart 2006

lente, en wat dat met zich meebrengt

Het leven kan soms rare wendingen nemen en af en toe, heel af en toe, zijn nieuwe mensen best de moeite waard. Ik voel weer en ik denk dat het allemaal wel in orde komt. Zou het de lente kunnen zijn die ons tot spreken dwingt? De lente die ons hart ten fluister legt? Zou het kunnen? Misschien is het dat wel. Wat een nieuw en leuk gevoel.

-------
dat je bij mij bent
dat je naast me zit

en voor de rest,
voor de rest

alleen maar zwijgen
-------

Lang geleden dat ik nog eens wat getekend heb eigenlijk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, leve de lente.

Er komen opeens weer fijne gevoelens boven.

michel zei

Leve de lente... ja, misschien dit jaar wel eens :)

Anoniem zei

Laat de lente leven, want
uit de dromen van de lente
wordt in de herfst jam gemaakt

Anoniem zei

With heat to melt these frozen tears and /
burned with reasons as to carry on.

Dat het maar voor ons allen moge gelden.